tisdag 17 maj 2011

diverse-tisdag


Paltat lite....det är kul.
Farmors gamla väggskåp har ÄNTLIGEN fått lite ny färg på sig
och tom kommit upp i badrummet


Skulle egentligen varit till Västerås och sprungit vårruset idag med jobbet men med det tråkiga och kalla vädret kändes det allt annat än lockande att åka 16 mil för att springa ynka 5 km så vi struntade idet. Min mammsing var med barnen och simma så jag och Ozzy tog en långpromenad alldeles själva. Efter det fick jag ta tag i ridskolans NewBody försäljning, 350 paket som skulle packas och över 3 timmar höll jag på... men nu har jag gjort månadens goda gärning. 
God kväll på er alla vänner!!

1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Fint med skåpet i ert badrum. Passar bra där över skänken. Newbody produkter är toppen tycker jag, har köpt dessa flera ggr nu och de håller tvätt efter tvätt. Fin kväll. Kram P