måndag 27 juni 2011

Ännu en ny ljuvlig vecka..

Detta är ett bildbevis till min sambo som är och sliter på arbetet, han tycker att jag har så många dåliga ursäkter till varför jag inte springer så nu avslutade jag min måndag kväll med en jogging tur på 5 km trots att jag är dyngtrött efter 2 timmars sömn inatt ..INGA mer dåliga ursäkter allså..Berlin Marathon närmar sig ju med stormsteg jag vet..NATTI!!

Var tvungen att smyga upp till min syster och ta en bild på hur fint hon gjort det på sin veranda
Im impressed..

ler och långhalm ska sova i natt med men först var dom så duktiga och gick en långpromend med vovven.
Mycket fniss blir det, HÄRLIGT!!

Bara lite trädgårdsbilder

1 kommentar:

LOPPISLIV sa...

Godmorgon! Ohh nu blir jag inspirerad till att ta en löprunda jag med, har inte riktigt kommit igång med springandet iår, får nog bli en runda ikväll kanske :-) Så fint på din systers altan! Ha nu en toppenfin dag. Kram P