måndag 20 juni 2011

Gäsp!! då var det måndag morgon igen då.tungt att gå upp klockan 5. Sista veckan för smådamerna på fritids och det med vilda protester för dom VILL faktiskt INTE men mamman TYCKER..oj vad dum dom tyckte att jag var då disskussionen var igång igår. Denna vecka står det begravning och midsommar på schemat, två helt olika upplevelser. Jag hoppas att det blir riktigt fin begravning för min älskade gamla mormor som alltid kallade mig för lilla vän , saknar att ingen kommer att kalla mig för det mer( kan bero på att mormor var den enda som såg mig som liten nu för tiden) Ja vi ska göra det bästa av den dagen och se till att det blir något fint att minnas fast det är ett sorgligt skede i livet. Malvas examens klänning damp ner i brevlådan  på måndagen efter examen........hon ringde till jobbet och jublade över att den kommit och den var såååååå fin , jag som hade tänkt att strunta i att hämta ut den och ringt och sagt till dom att så skulle det bli då dom inte skött leveransen som lovat......Hade jag hjärta till det nu?? såklart inte. Hon får bli jättefin tills på onsdag istället ..
Kram alla och ha en bra måndag

Inga kommentarer: