tisdag 21 juni 2011

Ridläger i Avesta


Idag var det dax för Thilde att vara på ridläger i Avesta 2 dagar med favorit ridläraren Sandra. Vi var dit i kväll och fika och gick tipspromenad och vädret visade sig från sin bästa sida. Lite ledsamt vart det då vi skulle åka, hon är inte den som gärna sover borta men jag tror det kommer att gå bra och hon känner sig stolt imorgon. Den lilla tjejen skrek hela vägen hem i bilen för att hon inte fick sova över för dom såg ut att ha det så mysigt med alla sovsäckar mmmmm vad säger man.Hann in på Fannys lantliv och inhandla lite strykvatten också så nu ska här strykas så det luktar gott i hela tvättstugan.

Har inhandlat klänningen jag suktat efter ett tag och jag känner mig sååååå nöjd. Tycker att mossgrönt och rosa är så fint i hop.GLAD går jag nu och lägger mig Kram och god natt!!


Inga kommentarer: