torsdag 16 juni 2011

snart helg igen!!!

Tänk vad veckorna går fort. Hade för ovanligheten helt tomt hus då jag kom hem från jobbet idag och det är rätt ovanligt. Satt och pös lite och prata med grannen sen vart det en jogging tur i skogen med Ozzy. Vi var med om något väldigt obehagligt kan jag säga, en lös stor hund attackerade min snälla söta hund som inte gör en fluga förnär och fast han la sig fortsatte den att bita sig fast i honom. Som tur vad fick vi tillslut honom att släppa min stackars hund. Jag vart så upprörd och arg tur jag kunde behärska mig, jag tyckte lite synd om den gamla farbrorn också ..det verkar ialla fall som att det inte vart några större skador på vovven men man får väl se hur han mår i morgon och hur han kommer reagera i framtiden på andra hundar.  Jaja.. sen sprang vi hem jag duschade och gjorde klart Min otrooooligt goda "Kattens kolatårta" åkte till min vän Jenny  som var med barnen vid deras lilla sjö, där mumsade vi och åt upp mitt bakverk. Sen bar det av till pappa i Fagersta
På väg hem från morfar skulle tjejerna absolut ut och kolla på en spännande sak som dom såg på ditvägen, det var en slags insektsstation på ett kalhygge, tyvärr så var det så mycket knott så ingen hade ro att stå och läsa vad det handlade om. Då vi sen satt oss i bilen var vi tvugna att ha fläkten på full för att knotten inte skulle sätta sig på oss..IHHH vilken sommar plåga dom är.

Imorgon ska pappsen på Amazonträff med sin pärla. Samtidigt ska han ha visning på huset så det körde liksom ihop sig, var dit och hjälpte honom lite på traven.Hoppas han får en riktigt trevlig helg för det förtjänar han.. Love you daddy!!!

Inga kommentarer: