tisdag 28 juni 2011

tisdagsgrillning med mamsen

Vilket underbart väder det varit idag, tur man har AC på jobbet=)
Mamma tog sig an barnen då Johan åkte och arbetade.
Med sig i picknick korgen hade dom tjejernas kladdkaka
som dom bakat på fm.
Då jag slutade  åkte jag hem och satt på grillen och bjöd mamma på kvällsmat. Malva såg på med stora ögon och undrade om jag VERKLIGEN kunde grilla...
ja ni vet väl hur det brukar vara hemma , karln i huset står som kung vid grillen med en öl i handen, så man förstår väl vilken bild barnen har av grillningen;)
Nu badar barnen igen och disken är undanplockad så nu ska jag slappa en stund innan springturen. God kväll!!

2 kommentarer:

Vit dröm sa...

Låter som en härlig kväll!
Kul att du vill vara med i utlottningen :)
Kram Anna

Eva-Lotta Persson sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg! Ser att vi bor nära varann :) Fin blogg med många smarriga recept har du! Ha en skön sommar... kram/Lotta