onsdag 15 juni 2011

Vinst från Louise vita drömmar.....

Den här lilla söta änglapållen låg och väntade på mig då jag kom hem efter långpasset på jobbet idag. Sååå söt och rar.
gå in och kolla på hennes jätte fina blogg-http://livsglitter.blogspot.com/. nu sitter Malva och jag och funderar vad vi ska hitta på till kvällsmat hmm det är det ständiga problemet då man har total idetorka då det gäller vardagsmaträtter. Thilde hade sådan tur att hon fick åka med fritids till TomTits i Södertälje, en stor eloge till skolan som ordnar detta tycker jag. Malva vart bara lite ledsen för att hon inte fick följa med då hon går i ettan men samma regler för alla är det ju.Nu säger jag hej då och önskar er en riktigt trevlig onsdag kväll. BYE BYE!!!!

1 kommentar:

Louise vita drömmar.. sa...

Haha va skönt, då kan jag verkligen kasta mina eller lägga dom i tidningshögen inför vintern..då åker dom raka vägen in i kamin!

Kul att du blev nöjd för den söta pållen♥

kram från mej