fredag 15 juli 2011

Äntligen semester!!


Sorry att jag  inte hann med att vara in i går...
Gjorde kortdag på arbetet sen var jag till ortoped läkarn som ville veta operation eller inte? jag valde det sistnämda tillsvidare, känns inte så kul att bli skuren i så jag avvaktar och ser hur det blir..
Sen var pappa jag och Malva till Ikea en sväng. Ibland blir man glatt överraskad att man hittar små pärlor även där=)
Köpte bla 2 söta kökshanddukar med broderi på som jag nu ska ha som dukar och denna kruka i plåt som jag bara tyckte var så söt, måste köpa några fler nästa gång till köksfönstret. Idag regnar det så nu står det stor röjning på schemat och så hade jag sådan tur att nya LANTLIV dök upp i brevlådan igår så det blir min belöning på eftermiddagen..
♥Kram alla vänner och ha en bra dag♥

2 kommentarer:

Vita Hemligheter sa...

Nu står jag frågande över din kommentar hos mig, Vad har jag vunnit?? vad jag vet har jag inte deltagit i någon tävling ;) hi hi.
Kram Emma

Lilla Brödhult sa...

Ikea var det längesen jag besökte, ibland kan man hitta lite fynd där och det är alltid roligt med lite nytt...
Förstå att du valde att ej bli op, hoppas du slipper det...
Ha en skön dag och njut av din tidning när du röjt klart kram Helene