torsdag 7 juli 2011

Arla morgon

Vilken underbar morgon, steg upp klockan fem och efter en kaffetår smög jag ut i trädgården och var tvungen att fota lite.DETTA ÄR SOMMAR!!! Snart bara 1 vecka kvar till semester NICE! Har sådan tur att jag avslutar innan semestern med att få åka till Västerås och ortopedkir ÄNTLIGEN.. har fått vänta 3 månader på att få denna tid så den är såå efterlängtad..kanske man kan få en liten shopping tur i V-Rås som belöning efterås.
Jag har ju blivit av med lite saker hemma sen barnen hade loppis på byn igår hehe!!300:- var hade dom små fått in och dom var så glada över det. Kram och ha en bra dag!


Våran älskade gammelkatta Isa som nu är16 år..

Lilja som jag tagit från min mormors trädgård

3 kommentarer:

Vickan sa...

Vilka härliga bilder :-)!!!!
Kram

Cecilia Bergman sa...

Härligt och somrigt!

Eva-Lotta sa...

Såå fina foton!! Önskar dig en riktigt skön & solig semester :)
ps. söt misse. Lotta