tisdag 5 juli 2011

God Morgon!!

Gäsp... åh vad jag längtar efter semester, kul att amn har hela nästa vecka kvar att arbeta också...Suck!Ute är det grått och trist och känns nästan som höst men solen återvänder väl snart så att man får sitta och frusta och pusta lite igen hehe!! Igår kväll anlände kussar med svägerska från Nykvarn och ska stanna här i 2 veckor..så kul och barnen får lite barnvakt också. Idag står Barnenesdag i Karlberg på deras schema så hoppas regnet håller sig borta.
Ikväll ska jag rota lite i mina skåp för i morgon har dom bokat bord på torget för då är det loppis där, synd att man jobbar.
Ha nu en riktigt bra dag alla vänner så hörs vi senare..KRAMIZ!!
PST!!På bilden är en av våran hunds bedårande valpar, söt va !!finns en tikvalp kvar till försäljning om någon är intresserad.

2 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Tack för ditt besök och kommentar hos mig!
Vilka bedårande bedjande ögon man möts av här! Kan tänka mig att valparna har gått åt, de är oemotståndliga!
Ha det gott!
Eija

Lotta sa...

Underbar valp du har! Semestern närmar sig så håll ut! Kram lotta