måndag 25 juli 2011

KÄRLEK

Har gått upp tidigt idag, saknar tystnaden lite då alla är hemma under semestern=)
så en kopp kaffe och två stekta ägg och lite bloggande kan nog göra susen.
Har lite huvudbry inför dagen som kommer...gör jag rätt eller vi ska jag väl säga.
En egen ponny står högst upp på önskelistan, ska man verkligen bocka av allt på den listan, är det rätt?
Viljan att man ska göra så mycket gott för sina barn gör att man kanske skjälper för dom istället VEM vet?
Hur som ska vi åka och kolla på en gammal söt ponny idag så får vi se var vi landar..
Saknar ju det där hästlivet själv också efter alla år med egen häst men det gör ju också så att jag vet hur mycket mer jobb vi kommer få ..
kram alla mina vänner♥

3 kommentarer:

Nelya sa...

Hej åhh vilken fin blogg du har!
Hoppas att allt är bra med dig och att vi snart hörs igen.
Kram
Nelya

Emma sa...

Hej vännen!
Jag tror inte att man kan göra för mycket gott för sina barn, snarar tvärtom. En egen ponny är ju en dröm för vilket barn som helst och tänk vilket ansvar de lär sig att ta genom att hjälpa till med skötseln! =) Gå på magkänslan, det är bara du som kan avgöra vad som är bäst för dina älsklingar.

Kram Emma - Emmas Vita Drömmar ♥

Vita Hemligheter sa...

Klart man vill göra allt för sina barn, och tycker jag man ska få också:)
Man ska göra det som känns rätt!
Ha det bra!
Kram Emma