onsdag 13 juli 2011

lite bilder från en onsdag kväll på Dunderbo

så härligt blommar det på täppan, vallmofröna fick jag av min arbetskompis Annika som jag hoppas har det riktigt mysigt på sin minisemester på Österlen, ChillOut tomaten ska bli spännande att smaka..

Kolla vilka söta stryka på bilder jag hittade på COOP idag, har strykt på dom på mina svarta haremsbyxor, det tycker jag vart sött. Den lilla söta mini pelargonen har jag köpt från ett plantbord på gamla Norbergsvägen, det är ett par som ställer ut plantor där så kan man ta vad man vill ha och lägga pengar i en plåtburk som står där , charmigt va!!

Köpte mig en ny fin lavendel idag också, doftar så gott.

Våran älskling var helt galen idag.. sommarkänslorna spirar väl..
Världens goaste hund ♥

1 kommentar:

Yvonne sa...

Hoppas att ni har en skön sommar!!!! Kramar till er alla!