måndag 4 juli 2011

lite söndags bilder

Söndagen gick undan kan man säga. Fick polera pappas Amazon från-68 för den skulle placeras i Byn på någon slags uppställning av gamla bilar igår och pappsen hade inte möjlighet att köra dit den , jag tror den blänkte fint ialla fall;))
Sen bar det av till Västerås och en tripp till IKEA, jag bara älskar att strosa där. Köpte 2 nya kökslampor som jag ska försöka få upp idag efter jobbet + massa småsaker som vanligt. På kvällen var min lillasyster SÅÅÅÅ snäll att hon förbarmade sig över min kalufs..och det vill inte säga lite jobb det heller VÄRLDENS STÖRSTA KRAM vill jag ge henne..
Hej Då!!



Tokiga men kreativa små kussar på väg hem från V-rås och en liten bild på syrrans arbete pst! dom runda kinderna har jag fixat själv =))

2 kommentarer:

Njut av livets goda ting sa...

Hej
Va kul att du tittat in hos mig, vilken underbar bil!! Fantastisk!
Nu ska jag kolla runt lite mer hos dig.
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Vackra Magnolia sa...

Hej Gabriella =)
Vad roligt att du hittade mig så att jag hittade dig =) Vilken underbar bil Jag gillar det skarpt. Själv skulle jag vilja ha en knall röd bagge cab som Lotta på bråkmakargatan.
Hoppas att vi hörs snart igen Kram Tina