måndag 1 augusti 2011

Ljuvlig måndag= semester måndag

Idag ska vi ha en mysdag efter att ha haft ganska hektiska dagar bakom oss. Synd bara att jag fortfarande är sjuk..dålig tajmning kan man säga såå jag vaknade heltäppt och med dundrande huvudvärk. Thilde ska åka till ridskolan och tjejerna där skulle få sätta igång hästarna efter sommar betet viken LYCKA! Vi andra ska åka och bada nu då solen äntligen  är här igen.
Ska också fixa hem lite foder, hinkar och div för i morgon ska vi hämta honom ♥ Cherry♥  Gissa om tjejerna är överlyckliga och jag själv med för den delen , det ska bli så kul att ta upp sitt häst intresse på allvar igen ( Hoppas jag gjort rätt nu)
Kram och ha en bra dag alla!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Jag är oxå glad ...kanske ja får chansen å rida lite ?? =) ...kram lilla syster

kan ja va hästvakt om ni behöver åka bort =)