fredag 8 juli 2011

 Fredag morgon..gäsp! Nu börjar det kännas att man ska ha semester strax IHHHH!! endast 4 dagar att arbeta nästa vecka. Det känns så otroligt lyxigt att få 4 v semester då jag bara hade 1,5 v förra året pga att jag bytte jobb och krånglade. Hoppas verkligen att det blir många härliga och soliga dagar så man kan slappa vid stranden. Idag kommer min älskade pappa hem från semestern och jag tycker det ska bli så skönt, Vi har varit så bortskämda med att han kommer så ofta nu senaste året så det blir tomt när han inte kommer.Ha nu en riktigt trevlig fredag nu ska jag förbereda lite cakepops smet innan jag sticker till jobbet .Kram

4 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Hej hopp!! Ja nu toklängtar jag också efter lite ledighet, har också ett par dagar nästa vecka sen är det äntligen dags :-)) Ska bli sååå skönt!! Så er lilla irländare fäller just nu? Vår Wilma har sina perioder i 2-3 veckor ca 2 ggr per år, däremellan fäller hon knappast någonting. Ha nu en toppen fin fredag. Stor kraaaam Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Tror vi jobbar med samma saker du och jag, jag jobbar med barn och ungdomar på en folktandvård.
Idag packar jag bilen för en liten tur till stugan. Håll ut, snart har du semester också.
Trevlig helg och kramar
AnnaMaria

Svarta tassar i vit soffa sa...

Tack för titten! :)
Ja, det skulle vara underbart med lite ledighet nu. Men jag får vänta till hösten... svårt att vara ledigt den här tiden när man är timvikarie.
Cakepops... låter intressant... fast jag vet nog inte riktigt vad det är :)
Trevlig helg!
Kram
Jenny

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Hej!
Javisst är det underbart med semester :o)
Önskar dig en mysig helg!
Kram Milla