söndag 10 juli 2011

söndag morgon...

Fick fin besök i morse av våran lilla granntjej Clara som också är MIN söta systerdotter. Det är så himla mysigt att ha dom så nära att dom bara kommer inknatandes lite då och då och dom veckor då dom inte är här blir det lite tomt.. Clara har det absolut finaste halsband jag någonsin sett och hon har fått det av sin faster säger hon. Jag bara älskar det halsbandet....
Till frukost i morse vart det hallon smoothies MUMS!!

Var in på http://www.klockargardens.se/ här i byn igår och köpte dom här små söta bakelse "askarna" i porslin, visst är dom söta.. Sen hittade jag denna fina fingerborgsblomma på en ödetomt och vips så var den planterad i min trädgård, nu håller jag bara tummarna att den tar sig här med.. Kram och ha en bra dag!!

1 kommentar:

Johanna Stålros sa...

Ja hon har verkligen ett fint halsband! Så gott med smoothies, det missade vi att göra till våran frukost. Kram Johanna