söndag 17 juli 2011

söndag



söndag fm och solen sken ett tag iallafall så att man vart hoppfull men vart är den nu??
Har haft barnens lillkusin här i natt och hon har varit sååå duktig inte en enda tår (förutom 20 min gallskrik precis då hon kom hehe). Jag är lite upprörd just nu för datorn fungerar inte som den ska , går inte att redigera bilder och massa felmeddelande kommer upp hela tiden, dataproffset klipper gräset så han  får väl kolla på det sen. Fick ett jätte sött halsband av min snälla söta mellansyster igår och så glad jag blev, ÄLSKAR små presenter.
kram på er alla!!

2 kommentarer:

cajsa sa...

Saknar er jätte mycket där hemma !
ses förmodligen på malvas födelsedag ?:)
annars kommer jag ju hem den 1 augusti :)
saknar er ! hälsa kusinerna!!
puss<3

Smultron på ett strå sa...

Hej, vilken härlig blogg du har, kul att hitta hit! Jag tittar gärna in igen nån dag! PS. Vilket underbart fint halsband du fick! DS. //kram maria