tisdag 12 juli 2011

Tävling hos Rosverkstan tom 15 juli!

http://rosverkstan.blogspot.com

3 kommentarer:

Lilla Lycksta sa...

Hej Gabriella!

Spännande med tävling, jag antar att det är ett stöd för rosorna som lottas ut.
Tusen Tack för kommentaren hos mig. Det är alltid lika roligt när någon ny tittar in. Ha det gott!

Kram Camilla

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Så roligt att du tittade in till mig, alltid kul med lite nytt folk som tittar in:)

Tack snälla för ditt tips om mina benhinnor:) Jag har idag köpt nya skor, för dom jag hade innan var nog inte dom bästa. Blir det inte bättre så ska jag ta ditt tips:)

Kram Susanne

HOUSE of ADELA sa...

Tjingeling Gabriella!
Så härlig blogg du har! Här finns massor att läsa i kapp;) Gillar din inledning..."livliga barn, massa djur och två trötta vuxna"!;D

Kramar
Adela