söndag 24 juli 2011

våran söndag i helhet

Ännu en dag med konstigt väder..Åkte och tittade på hopptävlingar i Avesta som min kompis var med på..inte kul att tävla i blåsväder tom ett hinder blåste omkull. Börjar känna mig lite krasslig så sen åkte vi hem jag laddade med en dubbel Treo så kollade vi på en film. Var sen och hämtade upp stortjejen hos kompisen och vips så fick vi en extra nattgäst=) mysigt! Gjorde köttfärspaj och tjejerna åt färska majskolvar..Sen vart det kojfixning som dom skulle sova i så nu väntar vi med spänning och ser hur tre tjejer ska kunna somna i en koja tätt tillsammans hihi!!Ja lillasyster M kom nyss ut och hojtade att hon tappat en tand så nu får vi kolla om vi får loss tandsmycket på mjölkisen ..
God natta!

denna fina hylla fick jag av min mamma då hon kom hem från semestern och en ny bilskylt, inte gammal men med en speciell historia ändå..


1 kommentar:

Fröken Tindra sa...

Hoppas att du inte blev sjuk!
Ha en skön vecka!
Kram!