fredag 19 augusti 2011

ÄNTLIGEN FREDAG

Då var snart första veckan efter semestern gjord, har flytit förbi obemärkt kan man säga..
Fick denna trevliga bok i veckan som man kanske kan få lite inspiration ifrån till helgens mys mat men........
ikväll blir det tacos på barnenes begäran och syster med sambo och barn kommer förbi..jag passar också på att tacka dom för att dom varit så underbara denna vecka och tagit hand om våra barn varje morgon och en stor kram till min mamma som kampat ihop med dom en vecka då det vart ett hopp mellan skola och vårat arbete, ja det är ett evinnerligt pysslande med dessa tider så att allt ska bli så bra för alla som möjligt.
I morgon lär jag försöka ta mig ut och handla byxor till "lilla" Malva för hon har vuxit så det knakat och det kanske inte är shortsväder vid skolstarten =)
Ha en riktigt underbar dag och njut av varje sekund...
För det ska jag göra

1 kommentar:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!

Har datorproblem och har inte kunnat kika in här så ofta som jag velat. *suck!*

Kikar in för att önska dig en härlig helg! =)

Kram kram