fredag 26 augusti 2011

Äntligen lite ledigt igen♥


Så där var det dax för lite semester igen..NICE!!
Idag har det ju varit en underbar dag här hemma också med sol och värme. Efter jobbet bjöd jag Johan på värdshuslunch
på hotellet riktigt gott var det, åkte alldeles ensam till Avesta sen för lite shopping . Hittade en jätte fin tunika/klänning på HM och lite nya underkläder på Lindex som jag verkligen var i behov av. Då jag kom hem stack jag ut på en skogsjogg på 5 km. Upphämtning av systerdottern stog på schemat efter det för syster och sambo ska på fest och nu sitter jag här och väntar på att kvällsmaten ska intagas om än sent...Grillat blir det, bäst att passa på innan riktiga höstvädret anländer..
I morgon ska vi hjälpa pappsen i nya huset.
Ha en trevlig fredag kväll.
♥KRAM♥

min fina blomsterböna som jag köpte vid bordet på gamla västanforsvägen

Inga kommentarer: