tisdag 23 augusti 2011

En vacker tisdag♥

Idag har vi haft tandläkar bemanning på jobbet så då har dagen gått lite fortare =)  bjöd  barnskaran på pasta och skinksås innan vi åkte till stallet, vi vart lite sena idag så vi pysslade bara om lill pållen och red inte. Nu sussar barnen och det ska jag också göra snart så...God Natt!
Blev så glad då jag kika runt i trädgården då solen äntligen gassade lite och titta vad fint min ros blommade som jag trodde hade dött, nästan lite synd att ta in den men  man ska ju ha lite blomster inne med.

Sommarens sista hallon från trädgården?

4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så fina bilder! Kram johanna

Tess på Tilda och Mamma sa...

Tack för att du kikade in till mig alltid roligt med nya som även jag kan kika tillbaka till. Mysiga bilder du bjuder på.
Kram Theres

Marie sa...

Så fina bilder och mums vad gott med hallon!

Trevlig helg!
Kram Marie

Krusidull sa...

Hej du
Tack så mkt, ja det blir ganska bra här hemma men det tar sin tid.
Nu måste jag ut o kolla om jag också har nå hallon kvar.
Trevlig helg
Krusidullan