torsdag 18 augusti 2011

♥GodMorgon♥
Nu har man kommit in på arbete igen och det känns ändå rätt OK , kul med alla dessa möten med alla fantastiska människor jag träffar varje dag...Ute står det som spön i backen ser jag då jag råkade lyfta blicken från datorn  hmm ! ja hösten har verkligen kommit känns det som. Var in på http://www.klockargardens.se/ och köpte lite badbrus härom dagen, det är där man kan inhandla alla mysiga spa saker och doftljus till höstens mörka timmar myyyysigt! Man behöver bara gå på byn så känner man doften från deras tillverkning hihi!! Måste åka och köpa betong i helgen så att jag hinner gjuta lite innan hösten kommer på riktigt, nej nu är det uppmummning igen=) sen lite arbete..
                                                                      Kram allihopa♥

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Jag gillar också hösten, så mycket lugnare. Och så alla fina färger, och så kan man ju bada som du skriver. Låter jätteroligt med betonggjutning, jag har aldrig provat.
Kramar
AnnaMaria

Eva-Lotta sa...

Visst är det fint att sticka in näsan på Klockargården med all dess dofter, hihi, man blir som berusad :) Idag skiner solen, härligt! Må så gott, kram Lotta

Annika sa...

Vilken fin blogg du har gjort och Malvas blogg va jättesöt. Så mycket fina bilder på henne och Cherry. kramizar Annika H

Tina sa...

Kul att du tittade in!
Betong, simning låter som ljuv musik i mina öron..
Ditt skåp du hittade i garaget är såå fint! Läckert som bara den, gillar den stilen.
Hos mig har det varit varmt och sol idag som tur är men det blir tydligen ösregn imorgon igen..

Ha det gott, vi ses!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Vad jobbar du med?
Tyvärr har vi inget badkar så jag kan inte njuta av dessa ljuvliga badbomber. Däremot njuter jag ordentligt av de mörka kvällarna och tända ljus nu:)
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥