torsdag 25 augusti 2011

Hej på er alla vänner!
Idag har vi varit på "utflykt" med hästen. Thilde har varit till Avesta och varit med i en nystartad hoppspecial grupp för lite mindre tjejer. Jag var lite nervös för att lasta häst och åka iväg men som tur är har man duktigt folk omkring sig=)
Kusin Katta hjälpte Thilde på traven tills jag kom upp till stallet och sen vart vi upphämtade av Jenny och hennes barn.
Cherry var sååå duktig att gå i och ur transporten och fick sällskap av Nisse också.
Tjejerna var urduktiga att rida och det var så skoj att allt gick så bra.
Nu ska jag ta och sova för imorgon ska jag avverka sista arbetsdagen innan en veckas semester till.
Natti Natti♥

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hästkärra har jag aldrig kört, kan tänka mig att det är lite pirrigt i början. Roligt att dottern rider, en fin häst har hon.
Roligt att du är med i min utlottning också.
Ha en toppenhelg
Kramar
AnnaMaria

Michelle sa...

Vad roligt att de har börjat träna i hoppspecial! Hoppas att det fungerar bra!
Kram
Michelle