lördag 6 augusti 2011

Idag har jag hunnit med mycket::::först var jag med Thilde till stallet och red sen åt vi lunch sen va vi till Västerås och IKEA+Hööks+Citygross sem va jag med Malva ut och gick runda nr 2 i stallet sen åkte vi hem och jag stack ut med Ozzy och sprang en 5km då jag kom hem hade Johan grillat färsk tonfisk med världens godaste coleslaw till och ett glas rött MUMS! Nu sitter vi och slappar och barnen har somnat , snart blir det nattinatti för oss med.. Kram på er alla♥
Fjärilshuset i Hagaparken

2 kommentarer:

Sockerklaras sa...

Tack, Gabriella för fina ord om mitt nya kök!:) Men egentligen är det ju sånt som du gjorde idag man ska göra på sommaren; gå promenader, äta gott och umgås med de man tycker om.:)

Härligt med människor som njuter av livets goda!

Kram och bra söndag till dig!:) /Ida

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en bra lördag, mycket motion fick du också. Och grillad tonfisk lät jättegott.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria