söndag 21 augusti 2011

lit söndagspyssel


Vilken underbar söndag med fint väder. Har varit med barnen och kollat på bygdetrav, mysigt men oj vilken fart dom har.
Har varit och hjälp pappsen att släpa ut lite tunga grejer från hans uthus också.
Kusin Sofie har beställt skylt till en kompis som hon ska på inflyttningsfest till så jag har gjort 2 varianter så får hon välja vilken hon vill ha...va skoj det var att stämla ..men det blir ju lite si och så med hur bokstäverna kommer. Ska köpa på mig lite textilfärg och örngott så kan man trycka lite texter på dem ..skojsigt!
Nu har jag bara lite småfix kvar idag, tjejerna ska bli klippta hos snälla syster och jag ska ut och springa en sväng..
kram alla snälla som läser min blogg♥

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det där är en fin text, jättefin skylt vilken hon än väljer. Kommer bli en uppskattad present.
Ha en bra start på nya veckan
Kramar
AnnaMaria

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!

Vilka fina tavlor du gjort. Hon kommer bli jätteglad!

Kram kram

Krusidull sa...

Hej
Så fina tavlor du gör. Ja Norberg är verkligen vackert, är glad att jag flyttat hit.
Kram
Krusidullan

Vintage House sa...

hej
vilken läckra skyltar du har gjort:)
kul att du tittade in hos mig..
ha en fin dag
kram
sandra

Marie sa...

Vilka fina skyltar du har gjort!

Trevlig kväll!
Kram Marie