lördag 6 augusti 2011

Lite fredag på lördag=))

Hade en jätte trevlig kväll med svärfäräldrar och mamma & pappa. Det regnade rejält ute men det var ändå skönt att sitta ute. Johan gjorde någon specialmarinerad kyckling och tomat bearnaise och till det gjorde jag "Jacked Potatoes" som MAT Tina visade då hon var på SwedenRock, jättegott! sen fick jag lite användning av min mynta till tomat &hallomi sallad med mynta.
Till efterrätt åt vi vaniljglass med varm hjortronsylt och smält brieost mmmmm. Tjejerna ville  hellre ha hallon=))
Idag ser det ut att bli halvdant väder så det kanske lär bli lite städning idag.

♥MIN ÄLSKADE MAMMA♥

5 kommentarer:

Eva-Lotta sa...

Ser så smarrigt ut, och jag håller med döttrarna, hallon ska det vara :) Ha en fin dag! Kram/Lotta

LOPPISLIV sa...

Mums vad det ser gott ut, måste googla på de där Mat Tinas jacked potatoes :-) Efterätten med smält brieost till glass och varm hjotronsylt låter spännande. Har du recept på det månne?? Kram Kram P

Emma sa...

Gott! Får nog ta och leta upp det där receptet på Tinas potatis, låter spännande. =)

Kram ♥

Smultron på ett strå sa...

Det låter jättegott! //kram maria

Carina sa...

Nu har jag fått det att fungera:)