onsdag 17 augusti 2011

ME WANT:::

Har setat och bläddrat i taxfree katalogen till frukost imorse...Jag VILL verkligen ha ett par sådana här OddMolly solglasögon!♥♥♥Jag är absolut ingen märkestjej men jag tycker att dom är sååå snygga. Jag är en sån där som tröttnar på mitt klädplagg typ efter första tvätten för då har magin över det nyinköpta tvättats bort, konstigt tänkande va. Jag förstår att folk är galna i OddMolly men priset på dom kläderna tycker jag inte är relevant till vad jag har i min plånbok då lön kommer sen tycker jag att många av deras kläder är sjukt snygga men det tycker jag att många andra kläder är också.
Nej nu ska här mummas upp och så ska jag avklara långdagen på jobbet sen ska jag ta en mystur till stallet med tjejerna.
♥KRAM♥

3 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej vännen!

Såå snygga! Ska vi dela på ett par? Misstänker att de nästan kostar gratis... ;)

Kram kram ♥

en matsked grejer sa...

Ha, vad lustigt! Min man använder ordet mumma ibland. De få som också säger så brukar jag erbjuda att få vara med i hans mummaklubb. Men senaste veckorna har jag stött på det hur många gånger som helst, och nu här hos dig också :) Vill du också vara med?
Kram Cecilia

Krusidull sa...

Hej
Flämt va snygga,vill ha.
Kram
Krusidullan