måndag 15 augusti 2011

Prjekt till en regnig höstdag♥

Då var sommar semestern avklarad för i år då hm....men det känns ändå okej, jobbar bara 2 veckor sen åker vi ju till Cypern en sväng. Jag fattar inte bara att jag alltid ligger sömnlös och vrider och vänder på mig natten innan, inatt kolla jag på klockan sista gången halv 3 och klockan ringde för uppstigning 5 men jag sköt på den en halvtimme men nu sitter jag här och är så väck att jag mår illa av trötthet INTE kul.
I går då jag kom hem från simningen (1500m skön simning åstakom jag=)) hade pappa levererat detta skåp till mig ♥ska sparaya det antigen vitt eller svart har inte bestämt mig än men det kommer bli såå bra det vet jag. Pappa har ju köpt ett nytt hus och detta skåp satt i det gamla garaget tillsammans med lite andra roliga saker så...tjing var det mitt för pappsen tyckte att det inte var nååååfint men direkt då han såg det förstod han att jag nog skulle vilja ha det..Bra jobbat ! han börjar förstå vad han ska hålla utkik efter åt mig♥
Kram alla och håll tummarna för att jag håller ögonen öppna hela långa dagen.

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Första arbetsdagen för mig också, jag lyckades somna, hur nu det gick till. Men vaknade halv 4, helt klarvaken och pigg. Det är jag inte nu, men det ska väl vara såhär efter semestern.
Jättefint skåp, det kommer bli supersnyggt i din inredning.
Kramar
AnnaMaria