fredag 30 september 2011

Friday mood♥

Så var det äntligen fredag igen....
Haft kortdag på arbetet och det var bara så skönt.
Så härligt väder ute idag så jag vart så sugen på att inhandla något nytt...
Gick in med tjejerna på Klockargården och inhandlade en stor "bricka" i trådslöjd och iväntan på
bullarna får det stå på matbordet i rummet=)
Massor av nya saker hade dom fått in så det var lite mer jag ville ha men det får
bli en annan dag. Gjort en familjetavla idag också..visst vart den fin.
Håll utkik i morgon för då tänkte jag lägga ut en utlottning från ovanstående affär..
KRAM och ha en underbar fredag med era kära♥

1 kommentar:

Louise vita drömmar.. sa...

Hej Gabriella! Det är så att jag har en liten affärside runt mina tavlor och kommer börja sälja dom, tänker börja lite smått nu snart så du får gärna köpa en. Tavlorna är i A4 format och är på lite tjockare matt papper, eller om man vill ha blankt? Det väljer man själv. Pris hade jag tänkt runt 100kr med frakten inräknad, har kikat runt lite på flera sidor och där ligger priserna mellan 150 - 250kr för en tavla. Men min ide är också att kunna vara något billigare då jag själv inte tycker att det ska vara svindyrt med inredning ♥