fredag 9 september 2011

Haha snodd bild av dottern inte nå fräck och slö heller..men min kamera är inlämnad på lagning, vet inte vad som är fel på den. Idag har jag ryckt ut och hämtat syrrans och sambos hund på hundpensionat...dom ville inte ha han kvar där hm vad säger man och dom är på semester och vi kan inte ha han. Han hade skällt konstant i två dygn och var helt slut stackarn.
Tur att Per har en så otroligt snäll bror som ställde upp och tog honom trots att han är lite rädd för honom.
Har hunnit med att springa en sväng innan vi åkte till stallet och tog hand om pållen också.
Sen bar det av hem och laga kvällsmat-hemgjord pizza . mammsen kom ner och åt hon med .
Ibland känns det som jag skulle behöva fler timmar på mitt dygn men det är jag väl inte ensam om.
God natt alla vänner nu ska jag krypa ner mellan mina tjejer i dubbelsängen för Johan har turen att få vara med jobbet och sova i en medeltidsby.

Inga kommentarer: