måndag 12 september 2011

ingen bra början på veckan...

Denna rackars väckarklocka...låg vaken hur länge som helst i natt sist jag kollade på klockan var hon över 3 och då suger det då man ska upp vid 5...blir som man ska jobba  fast man redan jobbat natt vilken underbart förvirrad dag det kommer bli hihi!
Jag har väl för mycket snurr i kolan igen fast jag inte tycker det. Det är väl det där med att man vill hinna så mycket mer än vad man har tid med. Idag är iallafall en bra dag annars för nu börjar lite lyx, ska börja korta av min dag med en timme ett tag framöver och det ska bli sååå nice.
Helgen har sprungit förbi som vanligt, varit och hjälp pappa att tapetsera i nya huset, shoppat lite i lördags dock inget till mig själv. Igår hade vi kalas för sambon och jag ska med stor skam förtälja att jag köpt vartenda bakverk så det så...hoppas dom inte dömde ut mig totalt=)
Ha nu en bra måndag för GÄSP!!!det ska jag ha ....♥ Kram♥


2 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Bara så jobbigt att inte kunna sova.Vilken fin planka med fin text du har.Var har du hittat den ? Eller tar du emot beställningar ? Ja den gillade jag.Ha en fin måndag vännen.Kramar Rita ♥

Tess på Tilda och Mamma sa...

Så roligt att du kikade in till mig, låter underbart att det finns fler än jag som köper färdiga bakverk när tiden inte räcker till. Kram Theres