onsdag 7 september 2011

känns JOBBIGT det här=)

Då var onsdagen gjord..med allt det inneburit.
Tänk att små gulliga ungar ibland kan suga musten ur en sååå mycket .
Thilde var i alla fall en pärla ikväll..medans jag stack ut och sprang som sista punkten på mina måsten idag så lagade hon spaghetti och köttfärsås ♥min duktiga tjej( då hon lägger den sidan till)
Börjar känna mig otroligt nervös nu och DÅLIGT tränad hm!
Detta marathon som skulle bli mitt bästa kommer förmodligen bli mitt sämsta om jag ens tar mig i mål.Va in på hemsidan för att kolla maxtiden ikväll med en glimt av hopp att den kanske låg på sådär 7 timmar men det var 6 suck! Ja på startlinjen ska jag iallafall stå om inget går alldeles galet och hoppas att få en medalj med hem också.
Nu ska jag sova..
Kram och godnatt!


Inga kommentarer: