tisdag 20 september 2011

Så här på morgonen sitter jag en stund vid datorn   , ingen morgontidning idag ni vet.
Jag lånar då en bild av min dotter som hon har gjort iordning på min kusins häst. Visst är hon bedårande vacker.
Igår kväll var jag iväg och fick mig en duvning av min nacke som jag har haft ont i sen min semester började i somras
Han knäckte till den så jag har fortfarande kallsvettningar längs ryggraden hihi ..så nu håller jag tummarna att den blir bra.
Nu är det bara 5 dagar kvar till Maran och sjukt nog börjar jag se fram emot det..så dum är jag så nu vet ni det..
STOR kram på er alla.

3 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Godmorgon! Ohhh vilken vacker häst!!

Hoppas nu du blir bättre i din nacke.
Så du ska springa mara, så spännande!! Min son ska upp och springa lidingöloppet till helgen. Alla springer i vår familj utom jag, började förra våren men kom inte riktigt igång denna, måste nog ta tag i det igen :-)) Ha nu en toppenfin tisdag. Kraaaam Paula

Eva-Lotta sa...

Vilken vacker häst! Hoppas nacken blir bra, och lycka till med maran, hälsar Lotta :)

Lilla Kullan sa...

Väldigt vacker häst.:-) Stina