torsdag 27 oktober 2011

boh hooo....

Hej !
Ute hällregnar det och jag är uppe med tuppen idag och brasan sprakar i kaminen och kaffekoppen är på fylld...mys♥
I går var sambon och fick kortison spruta i knäet så nu håller jag tummarna för att han blir springduglig igen..Malva tiggde åt sig ett besök på JanneBanans leksaksaffär för att inhandla halloweendräkt till morgondagens disco.

Man kan ju tycka att det är lite fånigt med detta jippo men jag tror vi nordbor behöver muntras upp lite så här på hösten med det¨och ungarna tycker ju att det är skojsigt..

Idag ska vi följa med "hästtaxi mamman" till ridskolan för Cherry ska få följa med fast Thilde inte kan rida på några gånger, hennes äldsta dotter ska ta honom några gånger på träningen så att han får vara med han verkar ju tycka att det är sååå skoj.
♥♥Ha nu en underbar dag alla vänner och en STOR kram till er♥♥♥

1 kommentar:

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej! Tack för att du kikade in hos mej o lämnade spår efter dej, jag blir såå glad :) Jag håller med dej, halloween behövs! Sen är det alltid roligt att klä ut sig.. Vi ska ha oktoberfest i helgen, även där gäller utklädnad.. Så på med kort korta kjolen, förklädet & fläta i håret.
Kram Tilda