tisdag 11 oktober 2011

frukostmys

GodMorgon alla vänner!
Tog en härlig höst promenad med vovven i går kväll och då passade jag på att förse mig med lite frukostläsning från affären..LYCKA! Kanske får man en ide eller två. Det är bara synd att alla ideer som pluppar upp stannar där också för tiden räcker inte till=( det är faktiskt första gången i mitt liv som jag känner att jag skulle vilja vara ledig en längre period och bara vara hemma..och det är riktigt konstigt för jag älskar ju att arbeta och framförallt älskar jag mitt jobb..
Hoppas att ni alla får en riktigt fin dag♥
Nu ska jag glida in i drömmarnas värld  HIHI!

7 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
härligt med alla tidningar som kommer nu är ju värsta julfantasten...
Visst hade det varite skönt med en ledighet..
kul att du är med i min utlottning
kram
sandra

Ljuvligaljung sa...

Hej Gabriella!
Tack för kommentaren! Jag har lite att fundera över, vi får se hur de blir med målningen:) Nu blev jag sugen på lite läsning också, tror jag sticker till affären och köper en tidning eller två. Ha en bra dag! Mvh Michaela

Vit dröm sa...

Lite läsning är ju aldrig fel :) Kul med lite ny inspiration!
Hoppas du har en skön tisdag!
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Åååå bara så super härligt med nya tjockis tidningar !Är ju bara så lovely.Ja du tavlan jag blev förälskad i är den i din header.Ja den kan jag inte få ur mitt huvud så det är den jag så gärna vill beställa av dej.Önskar dej en skön tisdag vännen.Kram Rita ♥

Tina sa...

Halloj, kul att du kikade in hos mig.
Måste köpa lantliv imorgon, gillar deras recept bland mycket annat. Fin blogg du har!

Ha det fint/kram Tina

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Låter som en härlig morgon :O)
Kram till dig! /Milla

LOPPISLIV sa...

Jag fick Isabellas med posten idag och hann bara kika lite snabbt i den på lunchen, nu sparar jag den till imorgon eftermiddag, då ska jag sätta mig med en kopp the och läsa :-)) Visst är det härligt när man får en massa inspiration och nya idéer, men precis som du skriver räcker ofta inte tiden till mer än tankar om förändring. Ja lite längre ledighet skulle inte sitta fel :-))Kramis Paula