onsdag 26 oktober 2011

God Morgon!
Långdag väntar på jobbet....Thilde var i skolan igår igen och det hade gått bra..Sen var hon upp och skritta en sväng på Cherry. <tjejerna är alldeles lyriska för brevid stallet ska dom öppna en hästsport butik och nu håller dom på att plocka fram alla saker..spännade , kan förstå deras entusiasm man har ju varit hästtjej själv och då la jag ner alla mina intjänade pengar på hästen . Själv gick man i gammal militärjacka och helskodda ridbrallor som var så hårda i skinnet att man fick skavsår på låren hihi! Här kommer några bilder på min board jag gjort..vad man egentligen ska ha den till tja det vet jag inte riktigt..




Är bara sååå stolt att denna blomma bara fortsätter att blomma hela tiden fast jag inte ger den någon♥ alls
Kram och ha en bra dag!

3 kommentarer:

nordingården sa...

Tack för popcornstips och vilka fina plåtskåp du hade på rad där! mari.

Tinas vita bo sa...

Hej Gabriella!
Tack för alla dina söta och goa kommentarer!❤

Jag klistrar in beskrivningen på hur jag gör mina brädor och skyltar:
Jag hämtar texten, dvs bokstäverna på OpenOffice (går med andra wordprogram oxå), printar ut dem. Sen vänder jag på pappret och fyller ut baksidan av bokstäverna med blyerts.
Slutligen lägger jag textremsan riktigt vänd på plankan och fyller återigen ut bokstäverna med blyerts (randen räcker). Och simsalabim sitter de på plankan/skylten! Lite petgöra, men enkelt!
Och då jag är för bekväm för att måla med pensel, så textar jag med tuschpenna!! hihi
Köpte vit tuschpenna till de svarta.
Sen slipar jag över hela skylten, så den inte ser så ny ut..
Texterna hittar jag på nätet eller "snor" dem när jag ser dem i nån blogg el. webshop! Ajabaja :0) hihi
De köpta är lite för dyra, så man får vara kreativ... :)

Snygg board du gjort!!
Fina bilder!

Kramis Tina

Thess sa...

Hej !
vilken jättefin tavla/board du har gjort.jätte härlig.
Kram Thess