söndag 9 oktober 2011

helgen som gått...


En kall helg har snart nått sitt slut...Igår var vi till Avesta på fm och Thilde var med på hoppträningen med Cherry, så duktiga var dom båda två. Har målat lite på mitt plåtskåp i helgen också så jag hoppas jag kan visa bild på det färdiga resultatet senare=) I går kväll var vi bjudna på middag hemma hos min svägerska med familj och som vanligt hade hon massor av gott att bjuda på. Kolla in tårtan nedan som har flera lager av mörk choklad..gissa om den var god.
Idag har vi varit i väg på tipspromenad med grannarna..geniknölarna måste uppgraderas lite tror jag=).
Nu ska jag och Thilde och Lovisa åka till stallet och ta hand om pållen..
God söndag kväll♥


2 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Smarrig tårta - slurp! =)
Underbara höstfoton.

Kram kram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så så underbara höstbilder.Åååå vilken smarrig tårta ser supergod ut.Jag hittar inte var jag ska lägga till mej som följare hos dej?????? Skulle vilja tävla.Gör du dom fina tavlorna på beställning.Bara gillar den så charmig.Ha en skön kväll vännen.Kramar Rita ♥