lördag 15 oktober 2011

Hipp Hurra för Carro

Så var det lördag morgon =sovmorgon...trodde jag ja, så fel jag trodde.
Johans väckarklocka med tuppljud ringde eller rättare sagt galde tidigt då han jobbar idag hmmm!
sen vart jag väckt av katt och barn 06:20 igen ...gick upp och satt på kaffe och kollade på inspelat avsnitt av Ensam mamma söker. Nu softar jag ett tag sen ska vi ut och plocka lingonris för nu ska jag vara ute i tid så jag slipper gräva fram riset under snön=)..Lingonkransar är härligt eller hur..
Idag vill jag också passa på att gratta tjejernas STORA kusin som fyller år, hela 22 år.
GRATTIS CARRO

5 kommentarer:

Anonym sa...

Smart att samla sitt ris nu!
Önskar att jag vore så klok..;)

Ha en fin dag!
Kram Annica - Vårt lilla bo

Tina sa...

Jag ska också gå ut och se om jag hittar något, får kanske leta mossa också för den brukar sitta fast som berget när kylan kommer!

Ha en fin helg/Tina

Himlavit sa...

Hej hopp Gabriella,

Såg din kommentar och svarade även till din mail då jag inte vet vart du kollar mest =)
Det går jätte bra att blanda bland muggarna så plocka dina 4 favoriter och skriv sedan i meddelande rutan inne i själva kassan så löser vi det =)

Hoppas du har en super fin dag i klarblå himmel och strålande sol =)
KRAM Tessan

Helena sa...

Jag fick ett fint och väldoftande paket på posten igår! Återigen, tack så mycket för den fina vinsten! Trevlig helg. Kram Helena

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Lingonriskransar är bara såå vackert. Smart drag :O)
Kramis Milla