måndag 10 oktober 2011

Och vinnaren är.......




Helena med bloggen Sunnanbäck
http://sunnanback.blogspot.com/
Grattis!
Paket kommer på posten.
Tusen tack alla som var med och tävlade.
Barnen tycker att det här är sååå skoj dom går och väntar på att få göra och dra lotten och undrar hur många som har tagit en lott..tänk vad lite som behövs ibland för att glädja  barnen och ibland blir dom inte ens nöjd med det stora=)
Nej det måste bli mer utlottningar framöver.
Ha det gott alla så ses vi i morgon♥

1 kommentar:

Helena sa...

Oj, vad kul!!! Vad glad jag blir. Jag var in på din blogg bara för dryga halvtimmen sen för att spana efter om du dragit någon vinnare och strax därefter får jag det angenäma mejlet! Tusen tack till de söta tjejerna som drog just mitt namn!! Stor kram till er <3 Jag mejlar min adress!