onsdag 12 oktober 2011

Onsdag...

GodMorgon!
Så var det långdag på jobbet idag men vad gör väl det...
Jag har energi kvar fortfarande efter att jag fick "låna" tjejernas ponny på en skogstur igår♥
Våran ponny är bara såååå go han verkar tycka att det är skojsigt att släpa runt på den lite väl
övergödda mamman hihi! det är väl lilla araben i honom som gör honom så tålig..
Vi  lyckades få se en älgkalv också som såg alldeles förvirrad ut, stackars älgar i dessa tider.
Ovan visar jag det otroligt fina halsbandet som min mamma fick av mig i förrgår för att hon är såå snäll och ALLTID
ställer upp, vad gjorde vi utan henne♥ Det är här jag har beställt det http://lottensvita.blogspot.com
Ha nu det bra hela långa dagen..KRAM

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket underbart halsband din mamma får!
Så snällt av dig att tänka på henne också!

Låter mysigt med en ridtur, jag red när jag var yngre, men nu vet i 17 om jag skulle våga;)

Ha en fin dag!
Kram Annica
lillabo.blogspot.com

hemma hos lilla mej sa...

Bara så himla fint halsband din mamma fick.Ja Lotten gör så himla mycket fint.Har med beställt ett av henne som bara var så himla fint.Vad skoj med en liten ridning.Ja tavlan jag är så kär i är i din header med vit ram och på bilden är det två zinklyktor.....Önskar dej en skön onsdag vännen.Kram ♥

Camilla/Rufft och Sött sa...

hej hej
Kul att jag kunde inspirera!
Jag har min mamma 160 mil härifrån och jag saknar verkligen henne!
Ha en fin dag!
Kram Camilla

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh så fint halsband, har allt tittat på dom hos Lotten. Lyckliga din mamma som fick ett sånt.
Låter så roligt och vara ute med ponnyn, och vilken fin julnedräknare du har i kanten.
Kramar
AnnaMaria

Källeboda lantliv sa...

Hej .. Kul att du hittade till mig ! Nu tänker jag kika in till dig .. Gulligt halsband .. Kul att få ge presenter .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv