måndag 24 oktober 2011

oturs tösen..

Känns som vi tillbringat hela långa dagen på lasarett..först vårdcentralen här i byn-vidare för röntgen i Fagersta sen vidare till Västerås där vi fick sitta i 5 timmar och vänta på att hon skulle få gips eftersom det var en fraktur på radiusbenet..det är sjukvård i Västmanland det..men jag har haft en go och glad tjej hela långa dagen så tur var väl det..det vart en snabbis på IKEA på vägen hem med köttbullemiddag på hennes begäran. Nu svider det i ögat så det måste vara JohnBlund som är här med pulvret en timme för tidigt..Nattinatti!

3 kommentarer:

Nelya sa...

Stackars liten, krya på er!
Tack att du är med i min utlottning.
Kram kram
Nelya

Life Of An Angel sa...

Är det köttbullar man vill ha är det köttbullar man ska få när man blir gipsad.. Hoppas hon blir bra snart!

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

Hallå vännen! Nu är jag lite förvirrad, mejlat dej 2 ggn sen förra veckan ang tavlorna. Men nu såg jag att du skickat från 2 olika mejladresser? Hör gärna av dej så fort du kan, lite orolig att jag kanske mejlat fel..hmm..eller? Kramar