tisdag 1 november 2011

Pysselkväll med Thilde= Malva sover =)

Fick till min stora lycka tag på en vit penna sent igår kväll tack FB och min älskade syster tillika granne=)
Kunde bara inte hålla mig tills idag så jag var tvungen att börja direkt och se om det blev som jag tänkt mig.
Har haft denna stora plåt legandes i garaget i flera år och vips så visste jag vad jag ville ha den till..
Den är ju inte klar än utan ska fyllAS i med vitt i alla bokstäver och sen shabbas..
Tror ni inte att den blir bra då?
Måste lägga in en beställning till Panduro idag på lite vita tuschisar ♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

hej vilken trevlig blogg du har och tack för du hälsar på hos lilla mig och lämnar kommentarer.uppskattas!lägger mig som följare...kramis semlan

anise sa...

Men vilken bra ide,att skriva med tuschpenna..Jättefint blir det..
Kram på dej
Anita

Gail sa...

hello Gabriella ! thanks for visiting my little blog and for your sweet comments.Your blog is lovely and your new sign too,can't wait to see it finished.
.
Gail x