onsdag 19 oktober 2011

sovdax...

Krans nummer 3...så var en av mammas kransar gjorda..2 kvar.

Idag har dagen d för tjejerna varit=) Cherry har fått flyttat upp till stora stallet med sin bästis Amanda♥
Dom gick upp dit direkt efter skolan och donade såkom jag efter..då allt var klart smart va!
Tyckte lite synd om Thilde idag, hon hade sett fram emot att få ut och rida med Min kusin medans hon körde..men den lilla ponnybusen har fått för sig att han ska krångla med henne så han vart jätte taggad och studsa runt och då blir hon ju lite ängslig så klart..en slagen tjej jag fick med mig hem . Men nu har jag kört peppning ikväll så jag hoppas att det kändes lite bättre sen.. nu ska jag sussa ..God natt på er!

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är bra på och göra kransar, den är jättefin.
Och en häst som skuttar, då blir det liksom häst överallt. Förstår att hon inte ville rida.
Kramar
AnnaMaria

Michelle sa...

Hoppas att han sköter sig snart igen! Han brukar bli lite spralligare när det blir lite kallare men det går nog över snart. Hälsa henne och pussa Cherry ifrån mig. Kram!

Vita små hjärtan sa...

Hej!
Tack för dina gulliga ord hos mig!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha