tisdag 18 oktober 2011

Tiptapptipptapp....snart börjar julklappe jakten

GodMorgon i alla stugor!
Gnugg i ögat..man kanske vaknar framemot lunch om man har tur=) I går fick jag första katalogen med julkäder och denna var från Ellos..mycket fint men jag känner mig lite stressad efter att ha bläddrat igenom den..inte bra. man kanske ska börja fundera på julklappar redan? jaja jag har iallafall klarat av några lingonkransar hihi! man skulle bo lite närmare Ullared så kunde man åka iväg och ta alla klappar på en gång som många  av er brukar vara duktiga att göra..förmodligen skulle jag inte komma ur bilen efter den bilresan så det är lika bra att jag trollar bort den tanken..Hallelulja för postorder i juletider säger jag bara..
Kram på er alla!

5 kommentarer:

Himlavit sa...

Jag håller med dig till punkt o pricka =)
Trevlig dag
KRAM

hemma hos lilla mej sa...

Visst är det bara så enkelt med postorder.Bara man är tidigt ute.Angående tavlan hur många ord tycker du att man ska ha? Har du några att råda mej om? Önskar dej en skön tisdag vännen.Kram Rita ♥

Orsundsbrofarg sa...

Vilken fin blogg du har! Hittade den via Michelle´s och blev nyfiken hur det gick för Cherry. Har varit med sedan den dagen de köpte honom...men han verkar ha det bra hos er.
Kram Pernilla

Anna-Lena, Drömmar av silver sa...

Halloj!

Tack för din rara kommentar. roligt att någon uppskattade turkost, hihi...Vilken fin lingonkrans! Tänkte ge mig ut i skogen idag men det var sådant höstrusk att jag stannade inne.

Tack och lov att man kan köpa det mesta via nätet numera. Jag börjar få lite julklappsångest, mest till barnen, för jag tycker att de har det mesta som de behöver. Samtidigt vill jag att de ska få lite paket till jul. Man minns ju själv hur roligt och spänannde det var.

Ha en fin kväll!

Kram Anna-Lena

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

hej fina! jag har mejlat dej ang tavlorna! Kram!