fredag 11 november 2011

Äntligen fredag


Och så var det äntligen fredag..igen.
Ihelgen står det julmarknad i Färna på schemat och det ska bli sååå mysigt
Har också 25 års jubileum sen jag slutade 9:an , ska bli skojsigt att träffa alla
gamla klasskompisar..
Idag är trots allt ljuvligaste dagen i veckan, man går och jobbar en liten stund sen slutar jag vid lunch
Idag då jag slutar ska jag bänka mig ner hemma hos min rara syster som ska fixa håret på mig
(så hon slipper skämmas över mig) sen blir det stallet..ska rida genom ponnybusen i en LB så
Thilde får stå brevid först och kolla så att programmet fastnar tills nästa helg och KM..
Min modiga tjej..jag skulle nog aldrig komma ihåg programmet själv då jag blev lite nervös.
Ska försöka hinna med en shoppingtur till Avesta innan kvällen också..
Nu avslutar jag så hörs vi snart igen
STOR KRAM

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Mysigt och gå på en julmarknad, advent och jul ska ju smyga sig på. Härligt och gå till frissan också.
Ha en toppenhelg
Kramar
AnnaMaria

Mys och hemtrevnad sa...

Blir en hektisk men rolig helg låter det som...kramis semlan

Vita Hemligheter sa...

Hihi..aj då, skrattade när jag läste din kommentar hos mig:) Mysigt med julmarknad!
Önskar dig en riktigt fin helg!
Kram Emma

Gail sa...

Hello ! have a fun weekend !
Gail x