söndag 27 november 2011

♥Första Advent♥

Så var det redan första advent♥
Ute har regnet slagit i backen idag=( en liten stund var det uppehåll mitt på dagen.
Var uppe tidigt imorse och hade mysig adventsfrukost med årets första julskinka.
Sen var det dax för att binda minikransar till Thildes klass och garnera pepparkakshjärtan.
Dom hade sådan tur att det fanns plats kvar inne i kvarnen så att dom slapp regnet.
Dom var så duktiga barnen och sålde slut på allt utom 3 kransar .
I kväll blir det hämtmat för nu orkar jag inte laga mat.


Mina nya fina muggar som jag köpt på Country House i
Västerås. Kunde bara inte motstå dom, muggoman som jag är♥

2 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Något *adventsväder* har vi då inte haft idag men du bjuder på så härlig stämning ändå! =)

Kram kram

Maya sa...

Vad fint och adventsmysigt, jag gillar dina muggar, riktigt fina :)