onsdag 16 november 2011

Go kväll på er alla rara!
Idag har vi varit på tripp till Fagersta på brandutbildning vilket resulterade i
ett besök på Pickaboo och thaibuffe mmmm!
Det vart lite små saker med hem(igen) bla denna gråa bricka och de två tavlorna
som jag satt upp ovanför sängen.
Har med barnens hjälp bubbat runt möbler i kväll så det vita bordet
vi haft i stora rummet fick flytta till köket istället..
Helst skulle jag vilja ha ett helt nytt i köket men det får vänta ett tag, mycket
annat som pengarna behövs bättre till.
Ska nu försöka ta och lägga mig i tid så att jag är lite piggare i morgon .
kram

♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥♥♥

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Bra bordsflytt, jag skulle också vilja ha ett stort bord i köket. Blev så fint med tavlorna också, passade ju så bra där med den texten.
Kramar
AnnaMaria

Elna sa...

Så mysigt du har det. Jag känner igen snöret och saxen för jag har köpt en likadan:-)

Kram

Gail sa...

Hello and thankyou for the information!! Nice photos you show today !
Gail x

Anna sa...

Fint köksbord! Är det ett indiskt du har målat om? Är så sugen på att måla mitt..

Gabriella sa...

Ja detär ett indiskt jag målat om:-) lite knöligt att få till det, vill liksom inte täcka helt