måndag 21 november 2011


God Måndag!
Då var det dax för ny vecka då....denna morgon var jag bara sååååå trött men det är jag väl inte ensam om så nu ska jag sluta gnälla.
I går var Thilde upp till syster och fick håret permanentat och hon vart så fin. Då vi var och handla efter att släppt in hästarna bad hon om att få ett lika nattlinne som syrran (ibland är man liten) och se så juligt det blev. Mina gullisar som ibland får mig att slita mitt hår men ändå är det BÄSTA som finns♥
Idag ska jag gästspela på jobbet sen ska jag försöka hinna ut och plocka lite lingonris, blir kanske med pannlampa om jag gissar rätt hihi..
Hoppas att ni alla får en bra dag ..............................Kramizar♥

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad söta tjejar du har vännen.Hur går det med tavlan?Önskar dej en go start på nya veckan.Ha det gött.Kram Rita ♥

Tina sa...

Gulliga tjejer!
Jag var ute och snubblade med ficklampa och letade mossa häromkvällen..
Tyckte att det knakade överallt, riktigt läskigt!

kramen

Norr om Köpenhamn sa...

Vilka sötisar :o) Ja, trött är bara förnamnet på morgonkvisten. Har man sen varit uppe ett antal gånger om natten hos barnen, så vet man varken ut eller in. Längtar tills man får sova en hel natt igen ;o)

Hoppas att du fick fatt i nån mossa igår. Det börjar bli hög tid med adventspysslet ;o)
Ha en skön start på veckan!
Kram
Ulrika

Louise Vita Drömmar - My lovely Days sa...

Nja, jag hade inte riktigt ro att rita av allt på fri hand. Tog stödlinjer för ansiktsformen och ögon,näsa,mun. Håret gjorde jag ialf på fri hand och kläderna..haha..det tar ju sån himla tid om jag ska rita upp allt förhand och sedan har jag lite svårt för det här med propotionerna, avstånd mm. Kan lätt bli lite skevt, så lättast är om man tar till lite stödlinjer..ialf när man är ivríg som jag oftast är..fniss..

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

De är så söta :)
Hihi, pannlampa är bra.

Kram Milla