tisdag 29 november 2011


God Tisdag morgon allihopa!
Sitter här på morgonen och avnjuter en kopp kaffe i totaltystnad...mys!
Gjort i ordning smörgås med smält brie( smakar mer då) , tomat och mozarellasalt på mmmm!
I fönstret blommar hyacinterna och på bordet lyser ljuset kan andas lite julkänsla nästan.
Jag börjar känna mig lite smått stressad över julklappar som ska handlas men jag
vet ungefär vad som ska inhandlas iallafall och vi tänkte åka iväg jag och sambon
nästa helg alldeles själva och avklara dom bestyren.. Stor jäntan har insjuknat här hemma och
är hemma från skolan med feber och huvudvärk, det är stort då hon är sjuk för hon är det
nästan aldrig skönt nog.
Nu ska jag ta och kika runt lite i den virtuella världen innan jobbet kallar...
Ha en riktigt bra dag!
Kramizar!
♥♥♥♥♥♥♥


1 kommentar:

anise sa...

Gomorron
Skönt att mysa en liten stund för sej själv,innan dagen startar med jobb...
mmmumsiga smörgåsar du gjort till frukost
Ha en fin dag
Kram på dej
Anita